Nors jau ,,ant nosies” esantys 2023 metai ir bus nauji, tačiau kai kurie dalykai išlieka tie patys ir net dar labiau ryškėja bei su metais veržiasi į priekį. Gyvename laikais, kai video gamyba užima svarbią vietą mūsų kasdienybėje. Tad kokia ji bus 2023 metais?
Socialiniai tinklai neišsiverčia be video turinio
Kadangi komunikacija socialiniais tinklais yra smarkiai išsivysčiusi, įvairūs video formatai jau yra patapę kaip komunikacijos su draugais ar klientais forma. Video taip pat yra nemaža marketingo bei verslo dalis. Žmonės ar verslai, norėdami pristatyti savo produktą, kuria reklamas, į socialinius tinklus kelia video įrašus, kuriuose galime matyti laimingus vartotojus, besidžiaugiančius reklamuojamu produktu. Pasitelkiant tokio tipo vaizdine medžiaga, yra lengviau sukurti įvairiausias emocijas, perteikti įtakingą žinutę, pristatyti tam tikrą objektą, nei tai būtų galima pasiekti kitais būdais, pavyzdžiui, reklaminiais maketais, nuotraukomis ar tekstu. Todėl manoma, kad ir ateinančiaisiais metais video paslaugos bus ypatingai reikalingos, o video gamyba populiarės, vystysis, išsilaikys ir galbūt įgaus naujas formas. Turime nepamiršti, kad video turinys apima ne tik vaizdą, bet ir garsą, intonaciją, emociją ir kt. todėl ši forma taip išpopuliarėjo, kad tai, ką anksčiau matėme tik filmuose, dabar, naujausių technologijų ir įrenginių pagalba kuriame mes patys. Todėl išnaudokite visą potencialą ir ateinančiais 2023 metais. Na, o jeigu laikas nėra jūsų sąjungininkas galite pasitelkti profesionalų komandas, kurios pukiai įgivendins jūsų idėjas ir pasiūlys pačias įvairiausias video paslaugas. Nuo trumpų „reels” tipo video iki akį traukiančių, įtaigių filmų. Beliks tik pasirinkti.
Taupykite savo ir klientų laiką
Šiuolaikinėje visuomenėje žmonės yra labiau skubantys, užsiėmę savo darbais, todėl vis dažniau pastebime, kad lengviau patraukti akį tam tikru video įrašu, nei tekstu. Į trumpą video galima sudėti tiek informacijos, kiek tekste sutalpinti nepavyktų, jeigu būtų norima, kad tiek video, tiek tekstas užimtų tiek pat laiko žiūrėjimui/skaitymui. Žinoma, į nuotraukas, plakatus ir tekstus galima sutalpinti ne mažiau kokybišką informaciją (ypač į tekstą), tačiau, kaip jau minėjome, nemaža dalis žmonių labai smarkiai taupo savo laiką ir yra linkę atkreipti dėmesį į tuos dalykus, kurie nereikalaus daug dėmesio. Todėl, jei kuriate video patys, stenkitės „užkabinti” savo žiūrovą. Jį turite sudominti per kelias pirmąsias video sekundes, nes šių dienų vartotojas tikrai nebus linkęs laukti minutės ar pan., kad sužinotų ką jūs norite jam pasakyti. Kitais metais video turinys, o kartu ir video paslaugos turėtų dar smarkiau populiarėti, nes video gamyboje pastebima ryški augimo tendencija, kas žinoma yra įtakojama ir didžiausių socialinių tinklų platformų.
„Personal branding” vis svarbesnis
Šių dienų vienos populiariausių video turinio platformų – YouTube, TikTok, Instagram leidžia vystyti savo „personal branding’ą” taip greitai ir sėkmingai, kad kartais pakanka vos vienos nakties, reikia tik kūrybiškumo ir šiek tiek sėkmės faktoriaus. Vis daugiau žmonių, kurie užsiima „Personal branding‘u“, susirenka Instagram‘e, kur ir talpina įvairius video, kurie puikiausiai atspindi jų kasdienybę, tarsi juos pačius pristato. Dabar socialiniuose tinkluose dažniausiai žmonės susipažįsta ne prisistatydami ir pasakodami savo gyvenimo istoriją žodžiais, o save filmuodami. Tai turėtų tęstis ir kitąmet. Įvairūs vaizdai leidžia susidaryti ne mažiau išsamų vaizdą apie žmogų, nei pokalbis. Tuo naudojasi influenceriai – jie savo sekėjų nepažįsta, tačiau juos pažįsta tūkstančiai būtent dėl profilyje paliktų „žinučių“ – video. Todėl tikimasi, kad ir 2023 metais vis daugiau žmonių kurs turinį būtent šiose platformose. Taip pat tikėtina, kad neseniai pristatytas Youtube Shorts formatas bus vis labiau tobulinamas ir sulauks didesnės žiūrovų auditorijos, todėl nevertėtų pamiršti, o tiksliau sakant užsiimti poziciją ir šioje platformoje. Taip pat nevertėtų susikoncentruoti tik į peržiūrų kiekį. Telkite dėmesį į savo auditoriją, nes nebūtinai tai, kas tinka vienai auditorijai tiks ir jūsų auditorijai. Pvz. jei esate finansų analitikas, tikriausiai nekuriste video su patarimais kokį drabužių derinį pasirinkti vakarėlui ar pan. Todėl galvokite apie savo auditoriją, stiprinkite ryšį su ja ir taip auginkite ne atsitiktinių žiūrovų skaičių, o nuolatinę jumis besidominčią sekėjų auditoriją.
Todėl prieš Naujųjų metų pradžią kuriantiems labiausiai norėtume palinkėti nesustoti kurti, o dar nepradėjusiems – pasiryžti žengti pirmąjį žingsnį ir taip per video kamerą save ar kitus pamatyti iš naujo, dar kitomis spalvomis ir kitu kampu. Patikėkite, tai nėra taip sunku ir sudėtinga, reikia tik žengti pirmą žingsnį.
O jei kyla klausimų ar dvejonių būtinai peržvelkite mūsų Instagram paskyra – https://www.instagram.com/adlife_creative_studio/ arba parašykite mums ČIA